2-cylindret luftkølet 4-takts V-motor, OHC, 2 ventiler pr. cyl. Boring: 83 mm. Slaglængde: 69,2 mm. Slagvolumen: 748 ccm. Maks. effekt: 61 hk / 45 kW ved 7000 o/min. Maks. drejningsmoment: 65 Nm ved 6000 o/min. Kompressionsforhold: 8,7:1. 2 stk. karburatorer, 5 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kardantræk. Teleskopforgaffel i front, Svinggaffel med monodæmper i bag. Skivebremse i front, tromle i bag. Egenvægt: 212 kg.
XV 750 SE, En af tiden motorcykler som også er populær den dag idag. Har en cruiser opbygning med stel form som en amerikansk cruiser. Idag bruges denne model som standard og især som ombygnings model. Kan laves til en rigtig flot vintage cruiser med ganske få midler.
Første indregistrering i 1982. Pæn og velholdt stand. Har lidt hist og pist. Pæn lakering, pæn i alu og chrome. Har fået en vintage make over. Monteret med Yamaha XVS 1100 Classic forlygte, Megaton udstødninger, fremflyttersæt, Forgaffelbælge, Sorte vintage blink, Nyt Sædebetræk, LED baglygte, Triumph styr, PW sort spejl i alu, Ekstremt flotte vintage Firestone dæk.
God maskine med vedligeholdelses frit kardantræk, gode styreegenskaber, godt træk - motorcykel til mange år. Sælges inklusiv klargørings omkostninger = Nyt service, Nummerplade samt Garanti.
Husk, Vi hjælper gerne med forsikring og finansiering.
|