4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 75,0 mm. Slaglængde: 56,5 mm. Slagvolumen: 998 cm3. Kompression: 12,2:1. Maks. effekt: 172 hk (127 kW) ved 11.250 o/m. Maks. moment: 114,5 Mm ved 10.000 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse.
6 gear, Kædetræk, Monocoque i aluminium. Medbærende motor. Showa-upside down-gaffel med 43 mm forgaffelben, Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og justerbar dæmpning.
Bremser: For: 2 stk. 320 mm skiver med flydende ophæng. 4-stemplede radialt monterede calipere. Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1-stemplet flydende ophængt caliper. Dæk: For: 120/70 ZR17 , Bag: 190/50 ZR17 .
Sædehøjde: 831 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapadtet/reserve: 18,0/4,0 liter. Egenvægt: 176 kg. Tophastighed 287 km/t. 0 - 100 km/t på 3 sek.
Første indregistrering i 2006, Vanvittig flot Repsol Edition. Står som et absolut glansbillede. Pakket ind i lækkerier fra top til tå. Gilles tooling justerbare greb, Carbon hugger i højglans, Sort Højglans larkerede fælge, børste alu bagsvinger, Anodiserede alu bolte, alu bobbins, Bremseskiver med gulddetaljer, Guldkæde. Næsten nye bridgestone s22 Dæk. Klar til nye eventyr.
Se ekstra udstyr til denne model i vores webshop
Prisen er inklusiv klargøring = Nyt Service, Nummerplade samt garanti.
Husk, Vi hjælper gerne med forsikring og finansiering
|