2-cylindret luftkølet 4-takts V-motor, central knastaksel, 2 ventiler pr. cyl. Boring: 92 mm. Slaglængde: 80 mm. Slagvolumen: 1064 ccm. Maks. effekt: 84 hk / 61,8 kW ved 7800 o/min. Maks moment: 87 Nm ved 6000 o/min. Kompression: 9,8:1. Elektronisk indsprøjtning med 45 mm spjældhuse.
6 trins gearkasse. Enpladet tørkobling. kardantræk.
Stel: Rygradsramme i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 64,5°. Efterløb: 120 mm. Akselafstand: 1490 mm..
Hydraulisk teleskop forgaffel med 45 mm gaffelben i front. Fjedervandring: 120 mm.
Svinggaffel med monodæmper i bag. Fjedervandring: 140 mm.
Bremser: For: 2 stk. 320 mm skiver. 4 stemplede calipere. Bag: 282 mm skive. 2 stemplet caliper.
Dæk og fælge: For: 120/70-17 på 3,50" fælg., Bag: 180/55-17 på 5,50" fælg.
Sædehøjde: 800 mm. Frihøjde: 185 mm. Tankkapacitet/reserve: 24/4 liter. Egenvægt: 233 kg. Tophast 215km/t. Acc. 0-100 på 4 sek.
Overgemt model fra 2005. Fantastisk model fra Moto Guzzi. populær også her hjemme. Specielt fin med Cardano reativo system - en beskrivelse for baghjulets enkeltsidede svinggaffel og bevægelig kardantrækkets kron og spidshjul.
Stadig top moderne speedometer / cockpit med flotte runde ure og kørecomputer. Charmerende model med Moto Guzzi's kendte karakter træk. Fotogene motor i samspil med den italienske finmekanik - klædt på i bedste roadster stil.
Klar til eventyr, Fabriks ny! Har aldrig kørt. Garanti
Husk, Vi hjælper gerne med forsikring og finansiering
|