Den næste generation af R1 har meldt sin ankomst - og den er fyldt med MotoGP YZR-M1-teknologi. Med en ny crossplane-motor, stel med kort akselafstand og højteknologisk elektronik smelter den nærmest sammen med din krop og hæver din kørsel op på et helt nyt niveau.
- 4-cylindret, 998cc 200HK crossplane-motor
- Højt avancerede elektroniske styresystemer
- 6-akset IMU med gyro-/G-sensorer til bevægelsesdata i 3D
- Nedlægningsfølsom Traction Control/Slide Control
- Front Lift Control og Launch Control
- Nedlægningsfølsomme racing ABS-/UBS-bremser
- Kort Deltabox-aluminiumsstel med kort akselafstand
- 199 kg køreklar vægt
- Opadgående svingarm/bagstel i magnesium
- Magnesiumhjul og benzintank i aluminium
- Thin Film Transistor (TFT) LCD-instrumenter
R1 er født til baneløb med sit kompromisløs design, der bygger på YZR-M1-MotoGP teknologi. 200HK, 199 kg og 1.405 mm akselafstand siger bare lidt om, hvad den er i stand til. Men det er, hvad du ikke kan se, der gør denne fokuserede supermotorcykel så speciel.
Motorcyklens centralnervesystem er en 6-akset Inertial Measurement Unit, der konstant registrerer stellets bevægelse i 3D og styrer trækkraft, udskridninger, baghjulskørsel, opbremsning og start. Yamaha R1. We R1.
|